Cyclesport.se i blåsväder igen

Det är knappt ett år sedan det blåste om Cyclesport.se och deras obetalade BH-cyklar till BH Bikes. Sist jag pratade med Pontus på BH Bikes (i somras) så var ärendet fortfarande hos kronofogden. Nu upprepar det sig igen!

Denna gång är det Stefan Johansson på Tidans Cykeldistribution som inte har fått sina Sintesi-cyklar betalada från Cyclesport.se.

----------

Följande finns att läsa på Cykelbloggen.nu:

Det skulle ha varit betalt redan i April. Ärendet har legat hos kronofogden sedan slutet SEPTEMBER. De försöker att förhala genom att ej skriva på delgivningen. Detta gör att de kommer att få besök av delgivningsman istället.

Varna gärna alla deras samarbetspartners. Annars blir de också blåsta.


Mvh Stefan


----------

Det är tragiskt att historian upprepar sig. Jag vet att Dennis Nystrand bara vill väl för svensk cykelsport med sitt elitlag. Men då han uppenbarligen inte klarar av att hantera de ekonomiska frågorna borde han lägga ner verksamheten tills alla siffror förvandlas från röda till gröna.

Hade jag varit i Dennis kläder hade inte jag ställt ut Cyclesport.se i en monter på kommande cykelmässa. Det retar bara upp folk som laget är skyldiga pengar till. Rensa upp nu Dennis innan du hoppar på nya projekt, både för din egen och andras skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Webbsida:


Kommentar:

Trackback