Vi får väl se

Det är inte bra när träningskamraten börjar tjuvträna som en dåre för att ställa av mig. Särskilt inte när jag själv inte har haft tillfälle att träna ordentligt på några dagar. Fast det löser sig, snart ska jag försöka bli riktigt seriös med träningen igen - vintercrossen väntar med nya skärmar och allt.

Den stora frågan för mig, är om det blir något tävlande under nästa säsong? Svaret lär jag få först i vår... Långt ifrån min cykel, över MSN, tvingades mina ögon läsa följande ångestframkallande meningar:

Hampus säger: Har hojjat 7,5h i helgen! Var på cykeln kl 10:30 i går och var ute och körde 4h mtb med hela gänget.
Mattias säger: Jaja. Fuskträna lagom!
Hampus säger: Haha, nejdå inget fusk här! Det var lite slirigt i går på baksmällan dock. Jag ska träna som bara den, imon blir det nog att hojja till Vetlanda, ett lagom tiomilapass.
Mattias säger: När jag väl kommer igång så ska jag piska dig!
Hampus säger: Vi får väl se, det ska vi bli två om du...


Ciao/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Webbsida:


Kommentar:

Trackback