Sanslöst roligt

Flera av er har säkert redan läst boken, Lance Armstrong - It's Not About the Bike, jag började i dag när jag satt på bussen från Södertälje till Jönköping. Drygt 80 sidor har jag hunnit läsa och så här långt tycker jag boken är väl värd sin tid.

Jag har redan fått en helt annan bild av Lance Armstrong. Faktum är att den har fått mig att tro på en comeback till tävlingsbanan. Inte minst då min senaste tävling slutade med vurpa och kedjebrott i Ramnäs förra året. Så vill jag inte sluta min cykelkarriär...

Träningen är påbörjad och i morgon väntar ett nytt cykelpass. Det är sanslöst roligt att cykla nu! Jag har till och med bokat in ett träningsläger strax utanför Malaga i februari! Någon som kan tipsa om bra transport från flygplatsen i Malaga till Nerja?

Nu ska jag återvända till boken. Dricka te och lyssna på när regnet smattrar mot fönstret. Det är höst!

----------

Välkommen till världen Sandji! Kajsa fick i går sin efterlängtade kusin. Kanske en framtida cykelstjärna?

Kommentarer
Postat av: Ljungberg

Heepåre Haal!

Jaså du ska ner å trampa i södra Spanien. Vi är ett gäng som åker till Fuengirola mellan 15 feb-8mars. Nu vet jag inte riktigt var Nerja ligger, men kanske kan vi spänna vaderna ihop på något pass?

Hade gott så syns på något distanspass i Jkpg-trakten!

/A

2008-11-11 | 13:19:52
URL: http://www.andersljungberg.net
Postat av: Mattias Haal

Tja Anders!

Nerja ligger cirka en timmes bilfärd öster från Malaga. På ett långpass kan vi säkert mötas någonstans mellan Fuengirola och Malaga. Japp jag hoppas vi ses på distanspassen snart!



Hur blir det till helgen?



Ciao/M

2008-11-11 | 15:20:29
URL: http://cykelkanalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Webbsida:


Kommentar:

Trackback